Velkommen til utdeling av vitnemål

10.trinnVi har gleden av å invitere dere til avslutningsseremonier med vitnemålsutdeling for våre flotte elever på 10. trinn! Vi samles til en markering i skolens gymsal torsdag 18. juni.Avslutningene gjennomføres klassevis, slik:10A: 14:30 – 15:1510B: 15:30 – 16:1510E: 17:00 – 17:4510D: 18:00 – 18:4510C: 19:00 – 19:45VG3Onsdag 17. juni kl. 18:00 blir det tradisjonen tro høytidelig […]

Les mer

– Dette gjør at jeg trives på KG

Reidun stortrives på KG. Hun liker hilsekulturen, lærerne, fagene og vennene.

Les mer

Gøy på leirskolen med Vg1!

Vg1 drar på leirskole

Les mer